کنسرت لری عاشقانه های تال با صدای استاد فرج علیپور

شادیم که شادی آفریدیم

25 مرداد 96 شبی پر از خاطرات شاد و بیادماندنی در تالار وحدت با صدای استاد فرج علیپور و هنرمندان چیره دست گروه تال ،به همت موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق برگزار گردید.
در این اجرای با شکوه که با حضور میهمانان و مخاطبان بیشماری که از تعداد صندلی های موجود در تالار وحدت بیبشتر بودند، وزیر سابق ورزش جناب دکتر گودرزی و علی فروتن بازیگر مطرح تلویزیون و بسیاری از هنرمندان از اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران حضور داشتند.
در این اجرا بعضی از ترانه های نوستالژی را مردم خودشان همنوا و همصدا می خواندند و جو بسیار شاد و پرخاطره ای را ایجاد کردند.
رقص لری نوجوانان لرستانی در این اجرا با ساز و سرنای لری فضای متفاوتی به سالن بخشیده بود، در حال اجرای برنامه پیامهای تقدیر و تشویق هنردوستان لر به موسسه و گروه تال موجب انگیزه بیشتر گروه برای اجرای شادتر گردید.
تمدید این اجرا در 26 مرداد 96 مجددا در تالار وحدت از خبرهای ویژه و خوب موسسه برای مدعوین و مردم بود که این نیز با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.
تشکر و قدر دانی ویژه از مردم ایران زمین و هنردوستانی که با حضور و حمایت خود موجب تحکیم و تقویت موسیقی اصیل ایرانی می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *