هفتمین همایش آئین زندگی با عنوان روابط عاطفی در خانواده را موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق برگزار کرد.

28 شهریور ماه 96 همایش(آموزشی-نمایشی-موسیقایی) با عنوان روابط عاطفی در خانواده با حضور صاحب‌نظران ،کارشناسان و مدیران وزارت نفت و خانواده های محترم آنها، در محل تالار همایش رعد در شهرک غرب تهران برگزار ‌گردید.
این همایش که برای اولین بار در تهران با سه روش تلفیقی آموزش تئاتر و موسیقی با عنوان فوق به همت مدیریت منابع انسانی و اداره آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس برگزار گردید ، یکی از روشهای آموزشی و فرهنگی انحصاری موسسه فروغ فلق می باشد.

این برنامه ها شامل تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، اجرای سرود، پخش کلیپ “ایران” به زبان اقوام ایرانی، خیرمقدم و اعلام برنامه توسط مدیریت موسسه فروغ فلق و سپس اجرای اپیزودهای نمایشی توسط هنرمندان و سخنرانی و تجزیه تحلیل موضوع بحث توسط خانم دکتر میرغفوریان.
پیامهای همایش که در خصوص خانواده و روابط عاطفی است به سه روش که هر کدام به سهم خود بسیار موثر و مفید است توسط هنرمندان ، مدرس و روانشناس خانواده به مدعوین و خانواده ها ارائه گردید. حضور خانواده ها به همراه فرزندانشان که نشان از تعهد و پای بندی روابط گرم و صمیمی آنها می داد فضای خاصی به سالن و همایش بخشیده بود .در طول این همایش که با حضور مسئولین آموزش وزارت نفت برگزار گردید پس از ورود افراد ،پکیجهایی شامل بروشور خلاصه مطالب مورد بحث و اقلام دیگر که مسئولین آموزش وزارت نفت تدارک دیده بودند تقدیم حاضرین گردید.
در این همایش که با پذیرایی از مدعوین نیز صورت گرفت مدیر عامل موسسه فروغ فلق در پایان برنامه ضمن معرفی عوامل ودست اندرکاران اجرا اعم از استاد ،بازیگران و خواننده برنامه از کلیه عوامل مدیریت و دست اندرکاران حوزه آموزش وزارت نفت قدردانی نمودند و بطور مختصر به توضیح و چرایی انتخاب این روش برای آموزش در سازمانهای مختلف و … اشاره نمودند.
در فرمهای نظر سنجی که توسط واحد آموزش طراحی و تقدیم مردم گردید غالب مردم نسبت به برنامه و محتوا و روش ارائه مثبت ارزیابی گردید .
زهرا همتی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق در پایان یادآور شد: استقبال چشمگیر علاقمندان و همچنین اصرار بر استمرار همایشهایی با موضوعاتی از این قبیل از نقاط قوت این همایش بود.

در ادامه گزارش تصویری این همایش تقدیم می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *