کنسرت گروه دف نوازان جم با استقبال بسیار خوب هنردوستان عزیز در شامگاه شنبه 13 و 14 بهمن 97 در تالار وحدت برگزار شد.
در هفته سوم بهمن ٩٧ در تالار وحدت اجرايى بى نظير و قابل تقدير از يك گروه فوق العاده حرفه اى در امر موسيقى نقش آفرينى كردند كه بنده به عنوان يك بر گزار كننده اذعان دارم كه از برترينهاى موسيقى و اجراهاى سال اخير اين موسسه بوده است و در مقام رتبه بندى در گروه برترينها شايسته تقدير و قدر دانى است اجرايى كاملا تخصصى ، متفاوت، پر از تازه هاى مدرن و كلاسيك با حفظ وزن و اصالت آواها و سازهاى ايرانى و نواحى و مطابق با انواع سليقه ها بود ، اعضاى تشكيل دهنده گروه همگى از ذوق و سليقه و تخصص هنرى ويژه اى بر خوردار بودند اما آنچه بيشتر محسوس بود و موجب شور و شعف مخاطبين مى شد مديران بسيار خلاق بخشهاى مختلف نوازندگان و سازها اعم از كوبه اى و كلاسيك بود كه هر كدام به شيوه اى خاص اما در جمع متحدانه مى نواختند و اين طريق بى مثال هرگز از ذهن مردم هنر دوست ايران عزيز فراموش نخواهد شد
گروه دف نوازان جم از۷۰ نفر هنرمند تشکیل شده که در این اجرا خواننده و آهنگساز استاد داوود آزاد و تنظیم و رهبری گروه به عهده رضا دربندی بود.

در این کنسرت افشین خلج، زانیار حسامی و پیمان سیمانی به عنوان مایسترهای گروه، و احسان عبدی پور با سرنا نوازی ، رضا دربندی را یاری کردند که مدیر گروه دف نوازان ئاسو نادری و مدیر اجرایی دکتر حمید جباری بود.
ارکستر مجلسی این کنسرت را همراهی کرد که مایستر آن استاد همایون رحیمیان بود و اساتیدی همچون کریم قربانی،ناصر رحیمی،علی زارع و مسعود تاجیک نیز حضور داشتند.
خواننده محبوب ، اساتيد برتر و رهبر گروه همگى دست بدست هم داده تا اين زيبايى را خلق كنند ، مردم پر مهر، لذت ديدن و شنيدن اين كنسرت كه زنان و مردان هنرمند ايرانى براى شما خلق كردند در سايه حمايت و حضورتان گواراى وجودتان.
در هر شب اجرا از یکی از هنرمندان پیشکسوت توسط دف نوازان جم از استاد مسعود تاجیک و در شب دوم از استاد کریم قربانی تقدیر شایسته ای بعمل آوردند.
کنسرت دف نوازان جم که با مدیریت هنری و روابط عمومی احسان میر ضیایی و مسعود میر ضیایی توسط موسسه فروغ فلق برگزار گردید بدلیل استقبال و شور و اشتیاق مخاطبین در اجراهای 13 و 14 بهمن این اجرا در تاريخ ٦/١٢/٩٧ تمديد شد و به زودی بلیت‌های آن در سایت ایران کنسرت بفروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *