کنسرت لری گروه تال به خوانندگی استاد فرج علی پور و به همت موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق برگزار شد.

فرج علیپور خواننده سرشناس و محبوب موسیقی لری، شامگاه پنجشنبه یازدهم بهمن ماه ۹۷ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت و شبی خاطره انگیز را برای هوادارانش رقم زد.

فرج علیپور از جمله هنرمندان شاخص موسیقی کشورمان است که طی سال‌های اخیر برنامه‌های متنوعی را در حوزه موسیقی اقوام ایران به ویژه منطقه لرستان اجرا کرده است. «تک سوار» به خوانندگی محمد میرزاوندی، «دالکه» به خوانندگی رضا سقایی، «حرف دل» با صدای غلامرضا سبزعلی، «گل باغ» به خوانندگی فصل‌الله صفاری و آثاری چون داغ شقایق، تال، شادیانه، در سوگ آفتاب، شکوفه‌های موسیقی لرستان، چوپی، عزیز دل، میراث عشق، شانه شکی، سوز سیل، قالیباف از جمله فعالیت‌های این هنرمند در عرصه موسیقی است
«یه شویی»، «ای دوس»، «سازنه»، «آی شیرین» و… از جمله قطعاتی بودند که این خواننده اجرا کرد. این قطعات عمدتا مبتنی بر اجرای شادیانه‌هایی است که طی کنسرت های گذشته با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.
شور و نشاط و هیجان مخاطبین و رضایت مسئولین از حسن اجرای این کنسرت خبر می داد.سالن سراسر مردم مهربانی که عاشقانه برای شنیدن آواها و نواهای لری و غرق در شادی بودند.استاد فرج علی پور ضمن خوش آمد گویی به مردم هنردوست بعضی از ترانه ها و آهنگ های خاص را تقدیم به اساتید بزرگ موسیقی نواحی کرد.

سرپرستی این کنسرت را مسلم علیپور و تنظیم قطعات آنرا میلاد علی پور بر عهده داشت که با دستان هنرمند دیگر نوازندگان گروه برگ دیگری از اجراهای فوق العاده ی گروه تال را رقم زد.
و اینچنین شد که زمستان 97 در واپسین ماههای پایانی سال مخاطبین موسیقی لری با انرژی و شادی مضاعفی همراه با قدردانی از هنرمندان در انتظار اجراهای مجدد این گروه در سال 98 سالن اجرا را ترک نمودند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *