در این مراسم سرکار خانم زهرا همتی مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق ضمن عرض خوش آمد و خیر مقدم و عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) افزود : بسنده کردیم به یک رونمایی ساده و نشست خبری از آلبوم 3 گروه روناک با نام حاجی فیروز که توسط هنرمندان اصیل و بومی ایرانی گروه روناک نواحی ایران اجرا گردیده است .مدیر مسئول موسسه گفت این آلبوم که با حمایت موسسه فروغ فلق مجری کنسرتهای اقوام تهیه و به بازار عرضه گردیده است متشکل از نوازندگان و خوانندگان اصیل ایرانی از همه اقوام می باشد.
در ادامه خانم زهرا همتی از حضور جناب آقای اسلامی مدیریت محترم صنایع دستی و گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و همچنین جناب آقای قلی زاده مدیر محترم امور بین الملل و جناب آقای عالی فرد مدیر محترم مالی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و کارشناسان حوزه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تشکر ویژه کردند و از پیام تبریک مدیرعامل محترم کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جناب آقای رضایی بابادی قدردانی نمودند. همچنین ایشان از مدیریت محترم مجموعه فرهنگی برج آزادی به عنوان یک نماد فرهنگی که با همکاریهای بی دریغ خود و مجموعه محترم ف از برگزاری این نشست و رونمایی از آلبوم فوق الذکر حمایت نمودند تشکر ویژه نمودند.
سپس آقای مهندس اسلامی به ایراد سخنانی در حوزه موسیقی اقوام پرداختند که مشروح آن در خبرگزاریهای ذکر شده در انتهای این گزارش منتشر شده است. همچنین سرپرست گروه روناک آقای علی محمدی ضمن تشکر از حاضرین به معرفی آلبوم و سوابق اجرایی گروه پرداختند .
مدیر برنامه های گروه روناک آقای سیداحسان میرضیایی نیز در ادامه ضمن قدر دانی از زحمات مسئولین وزارت ارشاد خصوصا دفتر موسیقی و دست اندرکاران این حوزه به شرح تهیه و تدوین آلبوم و برنامه های آینده گروه پرداختند . در ادامه با پخش یک کلیپ و نماهنگ وطن کیک تولد سومین آلبوم گروه روناک نواحی ایران توسط مسئولین و هنرمندان حاضر رونمایی شد .
حضور هنرمندان پیشکسوت در گروه روناک از جمله آقای جواد انصافی، محمود جهان ، ایاز شجاعی ، مهران غضنفری و … در این نشست مورد توجه خاص بود.
از سرکار خانم ناصری که در خصوص هماهنگی خبرنگاران و رسانه ها در این نشست همکاری نمودند قدردانی گردید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *