اولین همایش آئین زندگی با عنوان تیپ شناسی شخصیت موسسه فرهنگی هنری چند منظوره فروغ فلق به شماره ثبت 16714که از سال 1383 تا کنون در زمینه های متعدد آموزشی ، فرهنگی ، هنری و … توانسته است با بهره گیری از مجربترین افراد که هر یک در عرصه فرهنگی و هنری و آموزشی از خبرگان آن حوزه هستند و همچنین استفاده از به روزترین تجهیزات آموزشی – نمایشی – موسیقایی سوابق درخشانی را برای خود به یادگار گذارد ، بااین وجود ، مستندات چند رسانه ای و آموزشی و فرهنگی و هنری ما خود گواه این مدعاست. در راستای انجام فعالیتهای این موسسه تشکر و قدردانی می نمایم از کمکها و پیشنهاد های همکاران و همراهان که بر اساس نیاز و ذوق و ذائقه مردم خوب کشور مان هر آنچه می توانست در تحقق دامنه و قلمرو موضوعات فرهنگی ، هنری و آموزشی به گونه ای که امور زندگی و حیات و ممات و زمین و زمان در تحقق برنامه های موسسه در جای خودشان پررنگ تر از پیش دیده شوند .دستان مهربان و اندیشه های زیبایتان را ارج می نهم و از خداوند یاریگر و هستی بخش آرزوی سعادت و توفیق روز افزون برای یکایک شما دارم.با مراجعه به پایگاه اینترنتی موسسه به نشانیwww.forughefalagh.com امکان دریافت اطلاعات لازم در خصوص انواع و چگونگی فعالیتهای موسسه مقدور می باشد.
اولین همایش آئین زندگی با عنوان تیپ شناسی شخصیت

این همایش در قالب بخشهای آموزشی، نمایشی و موسیقایی با حضور مدیران و کارشناسان منطقه ویژه اقتصادی پارس سه شنبه 19 بهمن ساعت 9 صبح در سالن همایشهای خلیج فارس برگزار گردید.

خلاصه مطالب عنوان شده در همایش:

نشانه های رفتاری High D ها:

آنها را تشخیص دهیم – سعی میکند کنترل را به دست بگیرد، همه جا و هر کجا که ببیند امکانی هست، – از اینکه حرف و اقدامات دیگران را قطع کند، ملاحظه و ابائی ندارد، – بی قرار و ناشکیباست، نتیجه را همان لحظه میخواهد، – نظر میدهد، به افراد اشاره میکند.
با High D ها چطور رفتار کنیم؟

بگذارید خودشان کشف کنند، – حرفهایتان با آنها بر کار و تجارت تمرکز داشته باشد، حاشیه نروید، – در مورد شواهد و دلایل با آنها صحبت کنید، نه بر اساس احساسات، – با آنها مذاکره کنید.
با High D ها چه رفتاری نداشته باشیم؟ – به آنها امر و نهی نکنید، به آنها نگوئید چکار کنند، – آنها را با انبوه جزئیات و دستورالعملها فلج خواهیدکرد، – در برآوردن خواسته ها و انتظارات آنها، زیاد زمان صرف نکنید.
نشانه های رفتاری High I ها:

آنها را تشخیص دهیم – بسیار شوق آفرین هستند، کاری را که توضیح میدهند، شما دلتان میخواهد که انجام دهید، – دوست مسلک هستند و زود صمیمی میشوند، – دائم با دستشان صحبت میکنند و دستهایشان را تکان میدهند، – داستان و خاطره تعریف میکنند
با High I ها چطور باید رفتار کرد؟

در مورد عقیده ها و ایده ها با آنها صحبت کنید، – از احساسشان در مورد موضوعات مختلف بپرسید، – توافقتان را به طور خلاصه، مکتوب کنید، – به ایده هایشان توجه نشان دهید، – با آنها ارتباط بسازید، بگذارید حس کنند با شما رابطه برقرار کرده اند.
با High I ها چه رفتاری نکنیم؟

با آنها بحث و جدل نکنید، – بدون آنکه به احساسات توجه کنید، در مورد شواهد و دلایل با آنها بحث نکنید، – نگذارید ارزش خود و احترامشان را از دست بدهند.

در ادامه گزارش تصویری و خلاصه مباحث عنوان شده این همایش(جهت دانلود) تقدیم علاقمندان می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *