سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در شامگاه جمعه 21/2/97 غرق در شور و شادی کنسرت لری گروه تال به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق مخاطبین را هیجان زده کرد.
به گزارش زهرا همتی مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق ،کنسرت گروه تال با کمانچه سحرآمیز استاد فرج علیپور و نوازندگان مطرح و چیره دست و همخوانان گروه به همراه سرنای لرستان شادی و هیجان سالن را غیر قابل پیش بینی نمود.
در این کنسرت قهرمان تیم ملی فوتبال ایران آقای علیرضا بیرانوند و همراهان وی و هنرمندان سینما خانم متین ستوده و دیگر مسئولین کشوری و مدیران ارشد دستگاهها و بخشهای خصوصی شرکت داشتند، از همه مهمتر مردم مهربان، با وفا و با صفای ایران که اکثریت آنها لر تبار بودند شادی و نشاط غیر قابل وصفی آفریدند.

ضمن تشکر از خبرگزاریهای گلونی ، روزنامه صدای ملت و وب سایت انجمن لرستانیهای مقیم تهران که در راستای برگزاری این کنسرت همکاری و حمایت نمودند.
از حضور گرم و صمیمی و حداکثری مخاطبین عزیز هم که برای اولین بار در تاریخ اجرای کنسرتهای محلی سالن میلاد نمایشگاه را درنوردیدند قدردانی نموده،امیدواریم این حمایت و حضور همچنان ادامه داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *